aerobik

STEP AEROBIK

Zajęcia w grupie, prowadzone w rytm dynamicznej muzyki pomagające uzyskać wymarzoną sylwetkę, poprawić wydolność, wzmocnić i ujędrnić ciało. Rozgrzewka w nieco szybszym tempie z wykorzystaniem stepów pozwala na rozgrzanie ciała i spalenie zbędnych kalorii.
W drugiej części zajęć praca nad ciałem z wykorzystaniem przyrządów, piłek, ciężarków - wszystko by wzmocnić i wyszczuplić ciało.

PILATES

Zajęcia odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku i stanu zaawansowania.
Głównym przesłaniem ćwiczeń Pilatesa jest wzmocnienie mięśni głębokich, zwiększenie zakresu ruchomości stawów, a także poznanie własnego ciała.
Przynoszą one nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Ćwiczenia wykonywane są przy muzyce relaksacyjnej. Poprawiają wygląd całej sylwetki, wysmuklają i wpływają korzystnie na nasze samopoczucie!

Trening obwodowy

Intensywny trening wytrzymałościowo - wzmacniający, składający się z kilku ćwiczeń złożonych (angażujących wiele grup mięśniowych), wykonywanych w seriach jedno po drugim. Trening składa się zazwyczaj z trzech obwodów, oddzielonych krótką przerwą na odpoczynek. Świetna alternatywa zajęć dla osób, które pragną zadbać o całe ciało, poprawić swoją kondycję, a jednocześnie zrzucić kilka zbędnych kilogramów i wyrzeźbić sylwetkę.

ACTIVE FIT BALL

60 minutowe ćwiczenia na dużych piłkach. Dynamiczna rozgrzewka wesołe podskoki, w rytmie muzyki aerobikowej. W dalszej części kompleksowe wzmacnianie całego ciała. Jednocześnie poprzez balansowanie poprawiamy kondycję mięśni posturalnych i naszą równowagę. Zajęcia polecamy dla wszystkich.

JOGALATES

Połączenie jogi i pilatesu. Joga zapewnia siłę fizyczną, elastyczność oraz spokój ducha, pilates wzmacnia mięśnie w okolicy brzucha tak zwany gorset. Ze względu na wiele podobieństw, połączenie jogi i pilatesu wydaje się naturalne.
Podczas treningu jogalates wykonywane są pozycje, których część pochodzi z jogi. Zajęcia zaczynają się 15-minutową rozgrzewką, składającą się z ćwiczeń rozciągających. Następnie wykonywane są klasyczne pozycje jogi. Tuż po nich ćwiczący przechodzą do bardziej intensywnych ćwiczeń, skupiających się na mięśniach brzucha, a więc typowych dla pilatesu.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny to trening oparty na ruchach wielostawowych. Celem treningu jest wszechstronne wzmocnienie mięśni, bez rozbudowywania masy mięśniowej oraz poprawa wydolności. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień podczas zwykłych czynności, ale w tempie i z wieloma powtórzeniami.

BPU

To dobry wybór w przypadku tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z siłownią lub aktywnością fizyczną. Ćwiczenia są bowiem statyczne i nie wymagają wielkiego wysiłku. Wzmacniają mięśnie i poprawiają kondycję, dzięki czemu mogą stanowić punkt wyjściowy do bardziej zaawansowanych treningów.

Tabata

Trening o wysokiej intensywności, którego celem jest przyspieszenie procesu spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone są w sposób interwałowy, angażujący wszystkie partie mięśniowe. Począwszy od dolnych partii przez brzuch i mięśnie głębokie, po górne części ciała. Trening składa się z 8 zestawów ćwiczeń, do których wlicza się 2 ćwiczenia wykonywane w 8 seriach ze zmienną intensywnością. Zajęcia zaczynamy rozgrzewką, a kończymy rozciąganiem.

Aerolates

To połączenie AEROBIKU Z PILATESEM. Po tradycyjnej półgodzinnej aerobikowej rozgrzewce , sekwencji ruchów wykonywanych w rytmie szybkiej muzyki zmieniamy nastrój i kształtujemy ciało przy muzyce relaksacyjnej. Ćwiczenia wpływające na smukłość sylwetki w szczególności okolic bioder, ud i brzucha. Ich istotą są napięcia izometryczne, połączone z ćwiczeniami oddechowymi. Jest to system ćwiczeń wzmacniających i rozciągających ciało. Wykonywane pozycje wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych, obniżają stres. Każde zajęcia kończą się relaksem.

POLECANE szczególnie dla osób dla których pilates jest za spokojny, a godzinny aerobik zbyt meczący. Również dla osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą uczestniczyć w typowych żywiołowych zajęciach jak STEP.

Gwarantujemy indywidualne podejście do uczestników zajęć, co pozwala na odpowiednie dostosowanie ćwiczeń do Państwa potrzeb i możliwości ruchowych.



ZAPRASZAMY!






AKTUALNOŚCI

Poszukujemy Instruktorki Fitness

tel. 32 457 72 26





Nie masz pomysłu na prezent?

MY MAMY!

KARTA PODARUNKOWA


która ma wiele możliwości :)



Szczegóły w klubie bądź pod nr telefonu.



Profesjonalne strony www, pozycjonowanie,
projektowanie stron Rybnik.